Kvällslugnet

Döttrarna iväg för kvällsaktiviteter och stackars mamman blev ensam kvar hemma.
Nåja, en dubbel espresso och en gamal Clintan-rulle är ju inte helt fel.

Titta så fin min Blåvinge är

Hoppas den överlever sommarvattningen, eller bristen därpå....

I morrn' bär det av till resten av familjen, för att ha värsta kaffekalset på söndag.
Dvs. jag måste utsätta mig för min icke-favorit sysselsättning igen = Packning.
Vet inte ens vilka väskor som är kvar hemma....
Ska man ta sommarkläder?? Tja man kan ju inte fara utan, men då måste man samtidigt  vara beredd på värsta kyslaget. Hur man än gör kommer man att ha dubbelt för mycket kläder med sig!
Men, jag gör väl som vanligt och skjuter upp det så länge som möjligt, på det sättet slipper man våndas så länge.








Kommentarer
Postat av: kristina

Din blåvinge gjorde sig mkt bättre på datorn än på mms. Den är verkligen vacker vet ej om jag sett nån i verkligheten

2009-07-13 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0