Nattpular

  • På fredag får den late brått!
    -Fast i mitt fall är problemet mer att jag inte fick tillräckligt brått i fredags. Har tänkt få iväg didaktikuppsatsen till kursansvarig i dag så att hon hinner titta på den (förhoppningsvis) tills på tisdag när vi ska träffas. Alldeles oavsett är det bra för själsfriden att få det gjort.
  • Eftertankens kranka blekhet
    -Har jag verkligen drabbats av. Tycker att den ser för eländig ut och flera av rubrikerna är mera ett utkast till innehåll, än en beskrivning av det jag skrivit.
  • Bättre fly än illa fäkta?
    Möjligen, men jag har redan sagt att jag vill få lite hjälp med hur jag kan avsluta eländet, så kanske hon har ett visst fördrag med det aktuella skicket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0