Vårt dagliga bröd!

Mycket bröd anlände

Fulla frysen och lite till, syrran är en duktig bagare!!

Det regnar röätt bra till och från men morgondagen ser bättre ut:


Såg dessutom att en av mina liljor slagit ut trots bristen på sol:

Två av de nya liljorna är utblommade, någon ytterligare har knopp, men några verkar inte ha satt knopp??! Tja de får väl en ny chans nästa år...
Har redan börjat gruva för att semestern ska ta slut :-(
Men, blir det sol i morrn kanske man kan få några timmars värme att leva på ett tag


Kommentarer
Postat av: kristina

Mkt gott bröd miljoners tack det är välsignat att ha såna vänner som du, gladde mig hela dagen. Sonen sa när jag sa vad jag/vi fått, mamma du får och får men vad ger du? Fick vi våra barn för att bli av med den himmelska glorian?

2009-08-02 @ 17:11:13
Postat av: kristina

Glömde kommentera blomman,är dt så de ska se ut? Inte en enda av min har ens en knopp, liljorna trivs nog bättre i Holmsund

2009-08-02 @ 19:56:15
Postat av: FF

Nej, det där är en av mina gamla liljor. De nya var helröda resp helvita tror jag.

2009-08-03 @ 19:04:58
URL: http://feelinglikeafraud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0