Nakenchock -- igen!

Efter att ha fått många kommentarer om nakenchocken i ett tidigare inlägg så kommer nu nästa skandal (vi vet ju alla att det är skandaler som säljer!):

Sommarens mode är ju lite trashy och ska gärna visa naken hud, så självklart har jag med ett tips här.
Man kan börja i liten skala (som ovan) och successivt utöka. Det har två fördelar: man vänjer sig och hinner bli brunare.
Nackdelen är att det tar tid, så om man börjar sent eller är väldigt långsam så hinner det bli höst och för kallt. Då kommer man att vara riktigt ute! Det gäller att vara trendkänslig på flera sätt.

Jobwise så fortsätter jag med intervjuboken och hoppas att det ska komma något mer konkret snart eftersom jag vill börja förbereda intervjuguiden. Fast det står att man nogsamt ska reda ut problemställningarna för det fenomen man vill studera innan man tar itu med frågorna. Hmmmmm... va va de nu igen då?!
Forskningsfrågan är faktiskt inte det enklaste att formulera, men jag är ju inte färdigutbildad ännu så det kanske händer nåt' magiskt framöver så att jag plötsligt blir vis och vet.

Idag får vi storfint främmande till fmk't (FörMiddagsFikat, för den som inte vet). Ny storasyster kommer med sin nya lillasyster, KUL, KUL! Tyvärr glömde jag kameran hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0