Frukostfunderingar

I tidiningarna annonseras det på mottot: "Äntligen vardag".
Detta är min sista semesterdag och jag tycker inte att det är särskilt "Äntligen" med måndag och jobbet...
Känner mig lite vilse jobbmässigt, vet ungefär vad jag borde göra men behärskar det INTE :-(
Nåja, jag får väl göra ett försök och hoppas att arbete leder framåt.
(He[d]uristics har jag inte skrivit på väldigt länge.)
Så vad händer idag? Inte mycket hoppas jag! Gräsmattan och en kopp kaffe blir en bra början.
Förutsättningarna är skapliga:

Så idag blir det grillat till middag, lika bra att passa på att äta ute så ofta det går. Och det har vi verkligen gjort sedan vi kom tillbaka hem.
Stretar vidare med sommartegelstenen, här nu läst ca 58% (lätt att veta eftersom den är på 1000 sidor!)



Kommentarer
Postat av: kristina

Hoppas dagen blev bra.Mötte dottern med boyfriend. Det komiska var att det var honom jag såg o tänkte men vem är det? Och varför pratar A med honom? Sen såg jag en superfräsch J o sen var det klart som korvspad.

2009-08-07 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0