Dålig karaktär

Hade bestämt att inte ge mig igår förrän "On two metaphors..." var avklarad.
Men det gjorde jag, tog till och med hem den, HAH! Som om...

Bättre vårväder idag i alla fall, alltid något.



Mitt i allt annat onyttigt är jag lite nyfiken på hur man fixar med bilder i någon annan applikation än Powerpoint, hehe.
Har testat lite med GIMP, men inte riktigt kommit in i lager-tänkandet ännu. Ska göra några övningar från webben, otroligt vad mycket bra grejjor det finns ett klick bort! Tack till alla ambitiösa som delar med sig (hur hinner folk?).

Springandet går trögt, blir så sent att vänta till efter middagen så då har all min energi runnit ut i diskhon. Måste kanske fylla på lite energi på eftermiddagen så att jag orkar ta turen innan middagen.
Vill inte springa innomhus på löpband nu heller, dels för att det tar så mycket arbetsid och dels för att jag behöver friskluften!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0