Cognitive complexity?!

Försöker förstå detta begrepp, och det  i sig verkar vara en "cognitive complexity".
Kanske är det en rekursiv historia??

Undrar om jag valt fel strategi eftersom jag bara är på kap.3 (av 13).
Borde kanske ha börjat mitt i, där det är lite mer väldefinierat. Dessutom är slutkapitlen i behov av en rejäl uppryckning, men det är mer tillämpningar av mina tidigare beslut.
Jag tror att detta är lite enklare ftersom jag vet vart jag vill där.

Helgen då? Tja, inget särskilt, mest som vanligt med logistik för familjefunktionerna.
Gäster har jag inte sett till på MYCKET länge och det kommer knappast att ändras den närmaste tiden.
Orkar inte driva allting just nu, får lov att överleva.

Nu singlar det ner några flingor utanför mitt fönster, hoppas det blir rikig vinter i år.

                                    

Så här går det till:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0