Jag är INTE sjuk!

torsdag 3/10 = inte-sjuk
 
Vag olustkänsla  i halsen :-(
Men desto rejälare ont i nacken/skulderbladet.
Rehabbade och la mig sedan plant på golvet.
Barnafadern har gjort rent hus i köksträdgården.
Jag rengjorde alla potatisar och de kvarvarande morötterna.
Passar på att köra några maskiner tvätt också.
Har lyckats få blått "bläck", liquid gel ink, på ärmen på min ljuslila kofta.
Buhu...
Ska strax gå och titta om det gick bort efter behandling.
 
onsdag 2/10 = valinfo - mässa
 
I morgonmörkret tog jag en kofta i tron att den var blå. Men den var svart.
Insåg det inte förrän jag skulle hänga undan den på kvällen.
Inte undra på att halsduken inte matchade så bra....
12-14.30 hade vi arrangerat ettt upplägg med kurspresentationer inför valet till VT2025.
Studenterna uthärdade inslag av varierande kvalitet, men stannade plikttroget kvar.
Jag hade hoppats få göra bort årskurs 3- och 4-frågorna, men inte många frågade.
Välkommen hit, Välkommen tillbaka, Välkommen hem.
Så känner jag mig verkligen, Välkommen!
Nu ska jag bara se till att vara ok till fredag. Kan utan problem åka hem till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0