Så bär det söderut igen

fredag 23/8 = semester och stök inför avfärden
 
Tåget går 14.25-ish, så vi har gott om tid att packa och göra oss klara.
 
torsdag 22/8 = lunkur på semestern
 
Har under veckan tvättat undan sommartvätten. Knappt jag varit i tvättstugan sista veckorna.
På eftermiddagen försökte jag mig på en tur runt Åsen.
Runt kom jag, men inte mer.
 
onsdag 21/8 = lärardagen och finbesök
 
Som alltid var jag tveksam innan, men för det mesta är det ändå en hel del som känns meningsfullt.
Den här gången var temat studenters mående. Svårt men mycket viktigt.
Farmaceuten med pv och hund skulle komma förbi oss för att hämta lite grejjor inför det studnande bröllopet. Jag liftade med dem hem. Då ringde också tvillingsystern som och så anslöt här hemma.
Vi bjöd på middag såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0