Åsså blev jag sjuk :-(

torsdag 29/8 = jobbar lite hemma
 
Självklart var jag hemma idag också.
Hade ett zoom-möte med författarkollegan klockan 14.
Sjuk eller ej, så måste vi få in vår text senast i morgon.
Men fram på eftermiddagen kände jag mig aningen mindre slut, så vi fick en del gjort.
Resten blir i morgon.
 
onsdag 28/8 = ingen kick-off för min del
 
Efter att ha försökt med dusch och frukost gav jag upp och insåg att det enda vettiga beslutet var att stanna hemma.
Jag har verkligen inget utrymme för att bli sjuk nästa vecka.
Vill heller inte utsätta andra för basiluskerna.
Sov mest hela dagen.
 
tisdag 27/8 = jobbar igen
 
Fick prommenera över vårt vackra campus på morgonen.
 
På eftermiddagen började jag känna av halsont :-(
 
måndag 26/8 = på väg hem igen
 
 
Det är långsamt, dyrt men bekvämt med tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0