Planeringen får planeras om

torsdag 4/4 = Inställd systuga
 
 
Min yngsta dotter och jag hade laddat för att prova en systuga den här dagen.
I går kväll framkom det att de varit/är sjuka den här veckan.
JAg ringde nu till FMK, och de är bättre med fortfarande rejält snuviga.
Eftersom jag inte vill bli hängig, så sköt vi upp det och testar nästa vecka igen.
Virkar på nya pannlappar till #2 som snart kockar i ett nytt kök. Kr.Himmelsfärdhelgen går flyttlassen.
Då kommer de att bo här några nätter innan de får tillträde till sin nya lägenhet.
Nu tänker jag gå till gymmet, eftersom det är [DKV] i morgon och keramikglasering på lördag.
 
Sprang intervaller igår, så det blir lite lunk idag. (som om det någonsin är något annat nuförtiden??!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0