Fredag igen

fredag 22/9 = dåligt med DKV :-(
 
Som alltid fullt ös på förmiddagen.
 
 
För ovanlighetens skull var jag dock klar strax före 11.30 och hade då nära till Mia, eftersom vi höll till i HumHuset. Vi traskade till Björken för att äta lunch. Skönt att få lite luft också.
Mia hade ett uppsatsmöte kl.15 och Barnafadern som varit hos optikern hämtade mig vid 15.30.
OOTD avslutades med en MoDo-hoodie för att fira gårdagens 7-4 seger mot Linköping.
 
torsdag 21/9 = panschis & MoDo'it
 
Idag firar vi (inte konkret, det blir på söndag) födelsedagar i familjen. Småbarnen blir 28 år idag.
Jag blir fortfarande rörd när jag tänker på den dagen ni anlände, med några minuters mellanrum.
Försöker se till att åtminstone en heldag i veckan är fredad, ibland lyckas jag med två.
Vi drog iväg på 2*28-ärenden (lyckades enligt planen).
Dessutom mattor till duschrummet, mera vardagsbestick och mera vardagsglas.
Ett dussin räcker inte.
Observera den "runda" mattans form...
 
onsdag 20/9 = blundade och tryckte av
 
Hade massor att göra den här dagen.
Satt hemma på fm och försökte snygga till lite i vårt första utkast till text.
Hade frågestuga 13.15-> och kunde inte i min vildaste fanatasi tro att det skulle bli så många (bra) frågor. Därför hann jag inte heller sammanstråla med min författarkollega och kunde inte se att han laddat upp vårt bidrag. Bara att kasta sig ut på djupet. Jag laddade upp..
Min små häng-saint Pauliior är så ihärdiga och blommar så rikt fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0