Krasslig -> sjuk

lördag 14/10 = missad baby shower 😥
 
Anledningen till att äldsta dottern kom hemöver var att den här dagen hålls en baby shower för yngsta dottern. Jag var bjuden och ville självklart vara med, men det var ju inte att tänka på.
Nåja jag hoppas de tar mycket bilder.
Försökte komma på om fördröjningen på kameran kunde hjälpa mig med bilderna. Tror inte att jag hann placera mig riktigt. Ska jobba på det.
 
fredag 13/10 = aaaaaaningens bättre
 
Eftersom torsdag ägnades åt att sova, så sov jag inte alls bra den här natten.
Äldsta dottern kom med nattåget, och hämtades av My's mamma. De kom ut hit och lämnade Tofu här över dagen, för att kunna umgås lite enklare på tre.
Jag drog till övervåningen för jag vill verkligen inte smitta någon av dem.
Vid middagstid kom hundägaren och hämtade sin hund.
Äldsta dottern käkade middag med sina kompisar i stan, och kom hem med en kvällsbuss.
För egen del försökte jag mest hålla mig på benen för att spara nattsömnen.
Korsord var svårjobbat, TV gick bättre.
 
torsdag 12/10 = riktigt risig
 
Den här dagen hade bara ett innehåll: sova och ta tabletter.
Tja, två då...
Feber och blixtrande huvudvärk, så jag meddelade min kollega att fredagsjobb var uteslutet.
Mat och kaffe var inte att tänka på. Kan ha bidragit till huvudvärken?
 
onsdag 11/10 = inte många idag
Totalt kom det 5 studenter till Moduldiskussionerna.
Bra frågor, men som två av barnen sa:
 
Fram på kvällen kände jag mig lite risig med halsont och vag huvudvärk. Men torsdag var helledig så det kanske skulle lösa sig till fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0