Till sist så kom han

söndag 26/11 = fik-and-greet
 
Igår fick vi en inbjudan:
Självklart susade vi dit!
Han sussade hela tiden, men vaknade till precis på slutet.
Både mostern och mormor fick hålla lite.
 
 
lördag 25/11 = middag & konsert
 
Gjorde en massa smsåker hemmavid. Tittade på skidåkning.
Klockan 17 hade vi bokat på Elektra för att äta middag.
Vi hade sällskap av Mias Björn och en pensionerad läkare som Björn mött vid ett besök på jazz-studion. Trevligt.
Klockan 19 var det dags för konsert med Snowflakes singers, med gästande Solala.
Vi stannade en stund efteråt, men var rätt nöjda när vi kom hem vid 22.
 
fredag 24/11 = fick synkandet fixat
 
Jag har haft problem att få telefonen och datorn att synkronisera min kalender.
Det började ca tre veckor innan jag var tvungen att byta telefon.
Att byta telefon avhjälpte inte just det probelemt :-/
Med två av supportfolket på mitt rum i ca 4 timmar, så tror jag nu att det fungerar som det ska.
Försökte sedan skriva på ett abstract till NU-konferensen som går på hemmaplan till sommaren.
På väg hem handlade jag några hushållsartiklar.
Det börjar vara rätt dyrt med änglaspelandet...
 
torsdag 23/11 = gjorde en liten tur
 
Träffade My och hennes mamma.
 
onsdag 22/11 = skjutsar hem Freja och får se mini
 
Sedan åkte vi handlade lite presenter från gammelfarfar och gammelfarmor (mina svärföräldrar)
Jag råkade på Peppa pig-plåster, så jag slog till!
tisdag 21/11 = nu har mini-Nygren anlänt
 
Vi väntar och försöker roa hunden under tiden.
Sent (på natten) kom ett mess att lilleman hade anlänt 21.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0