Vad händer? - inte mycket tack och lov!

lördag 15/7 = strålande dag
 
Har njutit av en soldag på gräsmattan.
Lyssnat på ljudbok och löst sudoku och korsord.
 
fredag 14/7 = barnen chillar...
 
Jag grillar:
 
På morgonen var vi iväg och köpte lite fler jordgubbsplantor (nu har vi 26 stycken).
Tittade också lite på busk-/häckplantor för att se vad vi vill ha som insynsskydd för jordgubbslandet:
 
 
Gärna blad med lite färg, eftersom vi har så lite blommande växter. Min favorit är rönnspirean:
 
 
Den blir så vacker på hösten!
 
torsdag 13/7 = tränat
 
onsdag 12/7 = gubblandet växer
 
Om man tar det lite i taget....
.... så orkar Barnafadern gräva.
Inte jag.
Bar bort en överraskande pigg gamling:
 
Alla barren sitter kvar.
Kanske man bara kan köpa en sprayburk i rätt kulör och återanvända detta praktexemplar till julgran?!
 
tisdag 11/7 = minns inte, men fint väder tror jag
 
 
Snacka om dåligt minne... Eller är det semester från allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0