Skönt att sova i sin egen säng

fredag 17/2 = väntar på Mia
 
Mia får hjälp av en rörmokare i sitt nya hus, så jag sitter på mitt rum för att ha tillgång till stor skärm.
Stökar undan några småärenden, uppdaterar valmaterial efter återkoppling från studierektorer och programansvarig.
Funderar på ett litet skrivprojekt:
Väldigt lämpligt DKV-arbete :-D
Kan det vara läge att gör en liten enkät bland kollegorna?
Intervjuer?
 
torsdag 16/2 = jobbar med materialet inför valet till HT2023
Jag gillar färger :-D
 
onsdag 15/2 = aktiv pensionär
  • lite korsord till FMK
  • återvinner skräp
  • hämtar grus
  • handlar
  • går till gymmet
  • packar ur resväskan
  • bakar kladdkaka
  • åker till GBG på BG
  • favoritlaget passar på att förlora en skitmatch (den slapp jag se)
tisdag 14/2 = jobbet
 
Eftersom jag var ledig måndag, blir tisdag jobbdag den här veckan.
Otroligt tacksamt att jag kan planera lite som det passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0