På väg till Vincent

onsdag 8/2 = Tog mig till gymmet innan avfärd.
 
Barnafadern hade ryggkänning och bestämde sig för att ta med utrustningen till Uppsala.
Jag skippar det och satsar på några dagars vila.
Strax före 14 åkte vi in till stationen där vi träffade Freja och hennes matte, som lovat att ta hand om bilen.
Vi kunde lagom försöka följa mixedstafetten på skidskytte-VM.
Tyvärr missade vi allt spännande på sista sträckan.
Nu har jag svarat på lite mail och försöker blogga.
Helt hopplöst med bilder på det här smalbandet SJ erbjuder.
Fördelen med SJ är att vi inte behöver byta! Plus att tåget inte stannar överallt.
Vi ska anlända till Uppsala kl. 20.
Hoppas Vincent orkar hålla sig vaken....
 
tisdag 7/2 = jobbar fm
 
Idag var vi hundvakter till Tofu.
Jag kom hem till kunch och fick ta en promenad med honom då.
Hundägarna kom till middag.
Trevligt med små vardagsbesök tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0