Mera snö

måndag 20/2 = tillbaka på jobbet
 
Det pågår en diskussion kring en stor ändring av lokaler.
Vi får tillgång till många nya rum och ska flytta hit personal som sitter i andra hus.
Då är det läge att passa på att samla grupper med delade intressen.
Dock är processen inte glasklar och intressegrupperna täcker inte all personal.
Så i fredags insåg jag att jag inte uttryckt någon synpunkt eftersom jag naivt nog tänkte att jag inte var berörd. Så jag la ut en fråga till personer som är intresserade av undervisningsrelaterade frågor.
"Ska vi bilda ett cluster bara för att få en röst i frågan?"
Det tog inte många minuter innan vi bestämt ett lunchmöte idag.
12 personer var vi som funderade och jag skickar strax iväg ett mail till ledningen för att kommentera  planerna.
 
söndag 19/2 = skottning igen
 
Tur man uppskattar uteaktiviteter.
Senare på dagen, mellan avslutande skidskyttemasstarter, gick jag till gymmet.
Bara tjurrda!
 
lördag 18/2 = skottade i två omgångar
Massor av riktigt tung snö!
Vi skottade i pass som passade skidskytte-VM. Spännande stafetter!
 
fredag 17/2 = efter lunch är det tomt?
Studenterna verkar ha tagit ledigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0