Början av februari

fredag 3/2 = [DKV]
Mia undervisar 10-12.
Jag har det helt tyst runtomkring mig.
Läser en stor översiktsstudie om Parson's problems.
Idag lunchar vi med det ursprungliga DKV-gänget.
Ska bli trevligt.
 
torsdag 2/2 = jobbet och NUS
 
Har det lugnt på jobbet nu.
Bokad tid för mammografi efter lunch.
Fint på campus idag!
 
onsdag 1/2 = BG hos GBG
Så kånkar vi möbler igen :-(
Men det blir rätt bra.
Testar också mattor på olika ställen.
Här måste såklart väggarna fixas, och kanske borde vi slipa parketten också.
På kvällen åkte jag till GBG.
 
tisdag 31/1 = Drog till gymmet
Trodde jag var ensam men det gömde sig en snubbe längst bak till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0