Alla inom en vecka....

måndag 6/2 = jobbjobb
 
Ganska lugnt på jobbet.
Reder ut/påminner mig om ett examensärende. Träffar studenten i eftermiddag.
 
söndag 5/2 = fikade med Freja
 
På fm kom Tofu och hans matte ut till oss för att fundera kring hundvaktandet på tisdag.
Efter en stund ringde Frejas matte och undrade om vi skulle träffas på stan för en kaffe.
Bra idé!
Vi behövde ändå åka och handla, eftersom vi hankat oss fram på rester flera dagar.
Vi satt på ett av de hundtillåtande fiken ett par timmar.
Trevligt!
Vi insåg också att vi på en vecka kommer att träffa alla barnen. Händer inte så ofta.
 
lördag 4/2 = gymmet och finbesök (Tinka)
 
Lyckades pallra mig iväg till gymmet på eftermiddagen.
Just när jag kommit hem hörde farmaceuten av sig och undrade om de kunde komma ut på kaffe.
Självklart!
Vi kastade i oss soppan som var kvar från fredag (de ville inte äta med oss), jag hann duscha och sedan satt vi ett par timmar och bara trevlade oss.
Länge sedan vi träffades.
 
Tänk att de vill sitta med oss en lördag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0