Tomt och tyst!

fredag 4/8 = helfartsdegar
 
Dagens prestationer så här långt:
  • startat diskmaskinen
  • startat tvättmaskinen, tre gånger
  • druckit FMK och löst ett korsord
  • tittat på roliga klipp på IG
  • ...?
Tja det var väl det, i detalj.
Idag ska jag hälsa på min goda vän och kollega för en kopp kaffe och lite umgås. Vi ville åka till den nyss avlidna kollegan och vännens grav, men vädret är ostadigt så vi kan vänta några dagar med det tror jag.
 
torsdag 3/8 = så åker de hem igen
 
I kväll när vi lämnat E&V på flyget skulle vi åka direkt till gamla BG-folket för gemensam middag.
Vårt bidrag till maten var bröd och cole slaw.
På förmiddagen bakade jag därför ett runt bytbröd med ost i.
Annars var det mest som vanligt med utrymme för dottern att försöka plocka ihop alla saker som lätt sprids ut under två veckor.
 
 
Lilleman taggar resväskan.
Så nu får man inte höra ropen "Momo" och "Mossa" på ett tag.
Tisdag kliver han in på förskolan och en ny fas l i livet börjar. De kommer tillbaka 26-27/8 för Mys namngivning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0