Tillbaka till "vanliga" veckor

måndag 14/11 = lite lugnare på jobbet
 
Den här veckan kommer jag att vara kompledig, efter att ha gjort en massa extra i terminens första halva.
Idag har jag tre, okomplicerade, stvl-samtal och kommer att dra hemöver mitt på eftermiddagen.
 
söndag 13/11 = utflykt med Dynamic duo
 
Hade just satt mig med första koppen kaffe, för att titta på skidskytte från Idre, när mina yngsta döttrar ringde och undrade om vi skulle ta en rekognotionstur för adventspysslet.
Vi drog runt och tittade på flera lågprisaffärer. Tjejerna pratade om att göra en dörrkrans, men det tror jag att jag har?! Jag kikade mer på material till bordsdukningen.
Självklart lunch-fikade vi.
Jag skulle passa på att komplettera en skål till vardagsporslinet, men det har gått ur sortimentet och finns inte längre.
Passade på att titta på kaffekoppar/muggar (vilket jag alltid gör).
Hittade en mugg på 19cl:
Känns väldigt intressant eftersom det är svårt att hitta muggar med lite mindre volym.
 
lördag 12/11 = minns inte...
 
fredag 11/11 = [DKV]
En helt vanlig DKV-dag med Mia.
Jag avsatte hela dagen till att starta upp spanskan igen.
Tänkte att det skulle fungera med Caminando 4, men nu är jag tveksam. Kanske måste backa ett steg till.
Någon träning har jag inte lyckats förmå mig till. Inte på drygt två veckor :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0