Panschisdagar

onsdag 16/11 = prommis och BG hos GBG
 
Inget särskilt i dag.
Bara påtar på efter infall.
För att bättra på min träningsstatus lite, tog jag en prommis runt Åsen i höstsolen.
Kollar av mailen.
 
tisdag 15/11 = seriedags med farmaceuten
 
Fick ett så trevligt meddelande från faramaceut-dottern som var ledig (redan klar med inlämningsuppgift).
Hon föreslog att hon skulle komma hit och att vi skulle börja titta på Nattryttarna.
Kalasbra idé!
Jag drog snabbt till gymmet för att försöka komma igång igen efter förkylningen.
Sedan tittade vi på tre avsnitt på raken!
Jonas Karlsson är en av mina favoritskådisar och han gör en fullblodspsykopat här.
Otrevligt.
Hon käkade middag med oss och skulle sedan avlägga ett besök hos sin tvillingsyster.
Vi såg MoDo slå Djurgården, på övertid men dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0