Myrkrypningar i vaderna

torsdag 10/11 = massor av möten
Men det är verkligen sååå roligt att få träffa studenterna på plats igen.
Utimellan har jag rättat insläntrande OU också.
En ganska produktiv dag så här långt.
 
onsdag 9/11 = Öppet hus
Paniken utbröt på morgonen när jag anlänt till jobbet.
Vi kunde inte lokalisera våra roll ups!!
När användes de sist??
Förmodligen 2020.
Men vad hände med dem sedan...
Mina kollegor var så otroligt hjälpsamma och sprang runt till våra olika förråd och lokaler där de ev. skulle kunna finnas.
Jag är så tacksam över deras engagemang.
Till sist skickade jag ut ett allmänt mail och fick svar inom några minuter.
Innan jag tagit mig över till Humanisthuset var de redan avlämnade där.
Över 3 500 elever besökte campus under dagen.
Våra program hade välbesökta presentationer, och vi fick många trevliga och bra samtal med presumptiva studenter. Vi hade väldigt bra hjälp av våra trevliga studenter!
När jag kom hem var jag otroligt trött i vaderna. Riktiga myrkrypningar. Fick försöka med högläge, massage och Voltaren. allt är det väl något som hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0