Höstljus

måndag 21/11 = kompledig
 
Hade bestämt mig för att testa ett lovande lchf-recept på saffransbullar.
Efter frukost drog jag iväg till kåmpe med en riktigt lång handlingslista (två faktiskt).
Sedan drog jag igång.
Smakade en till lunchkaffet.
Tyvärr tycker jag att det var lite för äggig konsistens och smakade för lite saffran.
De får väl duga nu i advent så tar jag kolisarna i min vanliga några gånger i jul.
Har bedömt några sena anmälningar, men ska strax gå och baka riktiga saffransbullar.
 
söndag 20/11 = degar hela dagen
 
Fick besök av Tofu och hans matte.
De tränar lite på att vara här inför julen :-D
Men jag tycker att det går otroligt bra. När han fått hälsa och springa runt ett (par) varv så var han helt cool.
Vi gick en längre promenad i den fina nysnön innan de åkte hemöver igen.
Jag fick ett oförberett ryck och gick till gymnet innen jag hann protestera.
 
lördag 19/11 = ??
 
Tja, den här dagen har inte lämnat något bestående intryck...
 
fredag 18/11 = [DKV]
 
Äntligen en riktig DKV-dag.
Jag satt med spanska hela dagen, och kom inte så långt....
Möjligen över tröskeln.
 
torsdag 17/11 = flera evenemang
  • träning
  • shoppingtur
  • middag på stan
  • höstljus
Lite kallt, men kul att se alla ljusinstallationer i stan.
Drack te hos kommunikationsdottern efteråt. Jag är så tacksam att några av barnen finns på nära håll, men saknar också de som är långre bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0