Allhelgonadagen

lördag 5/11 = Grå novemberlördag
Om några dagar är det 1.5 år sedan mamma gick bort.
Den här bilden togs i samband med att vi tog familjeporträtt med anledning av min 60-årsdag.
Håret var ordentligt lockigt, vilket nästan alltid betydde att hon mådde bra.
Svårt att ta in att hon är borta.
Jag hade sååå önskat att hon fått träffa sitt första barnbarnsbarn.
Men jag är också tacksam att hon kunde bo hemma hela tiden och inte behövde "hamna på hem", vilket hon gruvade för.
Från sjukstugan kan meddelas att jag helt klart är på bättringsvägen, medan Barnafadern nu är sänkt. Förhoppningsvis sämsta dagen för honom.
Dotter #2 är tydligen också sjuk, medan Uppsalagänget ännu inte påverkats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0