Hundvaktandet gick bra

fredag 3/6 = semiledig
Mina tre kvarvarande tulpanknoppar börjar slå ut.
Har varit och storhandlat inför söndagens 40-års markering.
Strax ska vi dra in på jobbet för att lyssna till kommunikationsdotterns magisteruppsats.
Barnafadern ska oxå på en disputation, med efterföljande fest.
 
torsdag 2/6 = text
 
Natten förflöt lungt och första kontakten var när jag steg upp för att åka till jobbet.
Möten, administyration för avbrott och som grädde på moset: massage.
Åkte hem lite tidigare och handlade på vägen.
Hundägarna skulle komma ut till middag och hämta sin hund.
När jag gick till sovrummet för att byta kläder följde Freia med.
Direkt in under sängen??!
Men hon kan väl knappast ha trott att det var kväll redan?
Hundägarna kom och vi tvingade till oss hjälp med att ställa i ordning växthuset.
Sedan åt vi en, i mitt tycke, väldigt god grönskspaj.
 
Men någon träningstur blev det inte, idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0