Min sporska mugg

lördag 26/2 = smått och gott
Ekologiska = gröna?
Idag blev det många små uppdrag:
  • återvinningen✓
  • undersöka möjligheten till veganska semlor✓
  • titta på en blender✓
  • handla på stora affären✓
  • köpa ny fredagsbukett✓
  • plugga spanska✓
  • tvätta✓
  • byta lakan
Det här med blender är intressant.
Barnafadern överraskade vid FMK med att säga "jag tror jag ska börja med smoothie på morgonen".
Då tänker jag trenden de senaste åren: grönkål, spenat, ingefära....
Då behöver man hur som helst en blender.
Inte mig emot.
Jag har  mixat lite tidigare, speciellt efter träningen när det är varmt på sommaren.
Så nu har vi (ännu) en (hushållsapparat).
Hittade fina papegojtulpaner.
Spanskan: Har suttit en stund före middagen och tar nu ett par timmar till.
Då passar jag på att använda min sporska mugg. Spansk givare - norsk mugg. ¡Hasta Luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0