En nästan vanlig förmiddag

torsdag 9/9 = in på jobbet
 
Förmöte inför stora programmeringskurserna (330 + 160 studenter i år).
Startade 8.00!
Glömde ta en bild, så det får bli en från september 2020.
Bättre väder idag dock.
Under mötet fick jag ett meddelande:
Klart jag ville!
Efter mötet påbörjade support-Andreas och jag överföringen av backup från den gamla iMacen till den nya MAcBook Air som ska erätta mina två gamla.
Gick väl sådär.
Jaja, det kom igång i alla fall, men kommer att ta några timmar tydligen.
Efter en trevlig timme över lunch med #2, #4 och #2's sambo skyndade jag mig hem.
Möten hela eftermiddagen.
Efter middagen åkte en bit söderut för att hämta vårt beställda kött.
20 kilo småskaligt, hemodlat nötkött.
Borde plugga spanska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0