Nu rinner kreativiteten till

söndag 28/2 = vi bjöd in oss på kaffe
 
När vi satt och tittade på skid-VM (guld till damerna i team-sprint) ringde #2.
De hade monterat nya skrivbord och ville bara säga att vi kunde få hämta lånebordet.
Raskt bjöd jag in oss på EMK.
Supertrevligt som alltid.
Dessutom hade jag ett par ärenden på jobbet.
Hämtade headset, tofflor, bok och en mapp med artiklar som jag hoppas ska hjälpa mig ur skrivkrampen.
Där stötte vi ihop med en av Barnafderns kollegor.
Gissa om man är sällskapssjuk och uppskattar en pratstund.
 
lördag 27/2 = mer förnyelse
 
Dagen startade lite oväntat.
Vi har tömt lilla garderoben uppe för att se om parketten där skulle kunna räcka till det nya golvet i det golvlösa utrymmet i vardagsrummet.
När vi ändå tömde började vi fundera på hur vi ska utnyttja detta förvaringsutrymme på bästa sätt.
Barnafadern blev entusiastisk, så nu har vi bestämt en ny inredning där (med ELFA-systemet).
En hel del av det som stått där kan kastas, nu när man faktiskt går igenom det.
Tog en prommis runt nejden.
Halkigt, sol och regn :-(
Den stora behållningen var en fantastisk regnbåge.
Det är kanske inte så ofta jag sett en hel båge med samma färgintensitet hela vägen?!
När jag insett att jag behövde ta en panoramabild, så tog batteriet i fånkan slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0