Elva månaders längtan

onsdag 28/7 = riktigt varmt
Eftersom jag visste att det skulle bli för varmt för lunkning idag, bestämde jag mig för att ta en prommis direkt efter frukost. Även det blev i varmaste laget. Traskade i bikinitop och shorts.
Resten av dagen i solstol med pappersboken och många glas kolsyrat vatten.
Värmen gjorde att vi satsade på gazpacho till middag.
 
tisdag 27/7 = gräsmattan
 
Bestämde mig för att cykla på kåmpe på förmiddagen, innan det blev gräsmatteläge.
När jag kom tillbaka körde en liten lastbil ner på uppfarten.
Och nu har vi inget piano längre.
Började med en pappersbok som omväxling.
Åt egna jordgubbar till lunch. Kunde njuta av kvällsvärmen i slutet av dagen. Precis det man drömmer om i elva månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0