Sista dagen i juli

lördag 31/7 = en liten utflykt
 
Frukost vid TV'n för att se Sveriges handbollsdamer slå Brasilen i OS.
Dotter #2 skickade en fråga och undrade om någon ville göra en liten tur.
Jag anmälde mig för jag har insett att vi nu har den tid på året när vi brukar ha en kupévärmare i tvätttugan. Problemet är att vi inte längre har någon kupévärmare. Så Barnafadern hade tittat ut en enkel värmefläkt som vi ville testa.
Värmefläkten gick dock inte att få tag i. Måste nog beställa den online. Typiskt.
Dottern köpte två trevliga stolar till sin lilla balkong.
Jag skulle även köpa en dammsugare som vi bestämt sedan tidigare.
Dammsugaren heter ...EUOC9green, där green väl syftar till miljövänlig. Men även sladden är grön.
Väl hemma igen testade vi dammsugaren såklart. Inga problem, den suger väldigt bra. Nu kan vi ha den lilla dammsugaren på övervåningen och den stora här nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0