Semestern rullar på

onsdag 14/7 = gräsmattedag
 
Egna jordgubbar till frukost.
Stökade på lite på gården på förmiddagen. Satte en ny krage på lilla växthuset, eftersom tomaterna klänger uppefter taket. Satte snören för att ge dem lite support.
Sedan blev det solen!
Löste massor av gamla kryss.
T.ex. ett "Anagram" från november 2019!
På eftermiddagen kaffade jag med Lena&Lena. Vi satt i värmen på LenaP's takaltan.
Ljuvligt!
Både sällskapet och platsen.
Barnafadern tillbringade tiden på jobbet, för att börja städa ur sitt rum.
När jag var klar satte vi iväg till stan för att ta upp AW-rutinen.
Nu blev det väl kanske mer AS (After Sun).
När vi kom hem satt tvillingdöttrarna ute i paviljongen.
De har fixat en pokal till segraren i EM-tipset:
tisdag 13/7 = gräsmattedag
 
Åkte för att fixa lite blomstöd, men vi fick tyvärr inte tag i de korta vi behövde.
 
Eftermiddagen i solen.
Vårdbiträdet kom hit efter jobbet för att enkelt kunna vara på plats tidigt i morgon bitti.
 
måndag 12/7 = gräsmattedag
Skön dag.
 
söndag 11/7 = tur runt åsen
 
Efter att ha vilat mig i form klädde jag om och lunkade runt nejden.
Inte sämst, men inte kul.
Nåja. Blir det fortsatt varmt ska jag fylla på gymkortet så att det är enklare att anpassa sträcka och fart. Man slipper undan direkt solljuset också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0