"Jag kan inte registrera mig"

måndag 11/1 = villkor hela dagen
 
HAr bestämt mig för att på prov jobba måndagar, och vara ledig tisdag-onsdag i stället för att som i höstas försöka vara ledig måndag-tisdag.
Inte minst när det är kursstartsläge.
Försöker gå igenom alla villkor, men det sinkas av att så många måste maila och fråga varför de inte kan registrera sig.
Amaryllisarna har fått en andra blomning och är nu väldigt trevliga.
Den ena råkade jag halvt bryta av, men den har slagit ut och ser ut att må väldigt bra.
Snökaos på väg.
Västernorrland stänger skolorna tisdag.
Vi får mindre mängd och lite senare.
Mamma svarar inte i telefon, samtalet går direkt till röstbrevlådan. Likadant på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0