För mycket ger för lite

tisdag 19/1 = ännnnnnnu mera ärenden
 
Hade bestämt mig för att börja med mina bedömningar och vänta med regsitreringsärendena.
Stretade på fram till 16, men vände sedan blicken mot inkorgen.
Nästan 40 ärenden. Många av dem genererar också individuell studieplan.
Det tar mycket tid, men jag vill inte lämna dem i sticket. Jag vet ju en del som de inte vet.
Dagens citat:
Jag vill verkligen inte sitta på sidlinjen här Marie.
Haha, en viss humor har de i alla fall.
Jag svarade att han snarare var attt betrakta som center eftersom vi hade mailat så många gånger fram och tillbaka. Men till sist visste jag tillräckligt mycket för att hjälpa honom.
Med dessa massiva arbetsdagar hemma, blir det minimalt med rörelse. I måndags hade jag under 1000 steg, och idag var det ännu sämre vid middagstid. Under 700.
Efter maten satte jag iväg på en rask promenad runt järnvägsspåret som går rakt genom byn.
30 minuter och 4000 steg känns bra.
Nu sitter jag med mailen igen.
MÅSTE om jag ska hinna titta på alla videofilmer i morgon. 8 av 15 avklarade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0