"Nästa vecka"

torsdag 18/2 = ringer på jobbet
 
Idag ingick bl.a. att ringa upp inaktiva personer i årskurs 1.
Alla svarar ju inte, men några fick jag kontakt med.
Tog kompledigt och tittade på skidskytte-VM. Brons på mixed-sprint.
Till EMK åt vi varsin semla, som var kvar sedan tisdagen.
Efter det prommenerade jag till kåmpe och avslutade med att hämta ett paket på macken.
Hade hittat så fina tulpaner i lördgas, men när de började krokna klippte jag ner dem.
Ville njuta mer, eftersom de var dubbla och lila.
 
Mitt i dagen ringde snickarbasen.
"Vår" snickare hade fått förhinder, och kommer förmodligen till oss i slutet av nästa vecka.
 
Vad bidde det då då, mäster skräddare?
 
onsdag 17/2 = heldagspanschis
 
Tvättade rätt mycket.
Gick en snabb tur runt samhället, -17 grader men vindstilla.Känns bra att röra lite på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0