Huset nästan tomt: sitter med behörigheter

tisdag 17/3 = ödeligt
 
Nu är det lika tomt som under sommaren.
Jag trodde aldrig att det skulle hända så snabbt och så radikalt.
Rektor har beslutat "att all undervisning som innebär fysiska möten ställs in och ersätts med alternativa undervisningsformer" giltigt "från och med den 18 mars 2020 till och med den 7 juni 2020".
Jag är tacksam att jag inte har kurs som börjar 25/3!
Dock måste jag tycka att all hantering av detta har varit mycket rationell och strukturerad.
Våra ansvariga har agerat förebyggande och hjälpsamt, med råd och programvara etc.
Själv har jag hela dagen fixat med att uppdatera villkorkontrollerna för att släcka så många villkor som möjligt. Det kommer ju att bli besvärligare för studenterna att reda ut detta via mail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0