Första dagen som panschis

onsdag 1/7 = teori om tröttheten
 
Hade tid på min HC klockan 11.
Min oförtröttlige läkare hade erbjudit mig ett besök.
Nu ska det tas lite mer prover, t.ex. mäta kortisolet.
Det ska tas direkt man stiger upp, och sedan en bunt som ska tas fastande.
Så det får bli i morgon bitti.
Kaffe hos #4 och sedan en tur till lågprisbutiken för att köpa lite förbrukningsvaror.
När vi kommer ut och går mot bilen, håller bilen bredvid på att backa ut.
Det står en man bredvid och säger "det går bra, det går bra..."
Men till sist skriker jag "det går inte bra". Naturligtvis skrapar de min bil.
Höger framskärm vid hjulhuset.
Det visade sig vara en övningskörning, och pappan dirigerade.
Problemet var nog att han inte höll uppsikt på den sida där det var trångt.
Bara att ta bilder och personuppgifter.
Åkte direkt till Motorcentralen och fick råd hur jag skulle hantera det.
En tur på stan med twinsen.
När vi satt och drack kaffe kom jag på att jag från och med idag är delpensionär.
När jag kom hem gjorde jag en skadeanmälan.
Ringer verkstaden i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0