Ytterligare en vecka

torsdag 16/1 = korta ögonblicksbilder
 
Lördag 11/1 åkte jag in till jobbet ett par timmar för att försöka rätta bort alla kompletteringar av OU.
Jag hann i alla fall OU1 och OU2.
 
Söndag 12/1 var det dags för handboll. Tung förlust.
 
Måndag 13/1 Ambitionen var att göra färdigt OU, igen.
Inte hann jag det.
 
Tisdag 14/1 På eftermiddagen hade jag tid hos optikern, så jag avtalade med vårdbiträdet att vi skulle träffas på stan.
Tack och lov kom hon när jag skulle prova bågar. Jag har haft så många olika läsglasögon, men de har förmodligen haft någorlunda samma form, för de jag valde kunde lika gärna vara ett par sådana.
Absolut jag.
 
Sedan gjorde vi stan.
Kaffe såklart!
Jag köpte en vit amaryllis efter nyår, som slog ut i helgen. Tisdag trillade den i golvet och gick av. Jag klippte till snittet och satte stängeln i ett högt glas.
Kanske kan vara ok ett par dagar.
 
Onsdag 15/1 Stannade på jobbet tills Barnafadern hade varit på träning. Hann allt utom 5 uppgifter.
 
Torsdag 16/1 Så blev jag äntligen klar och kunde börja släcka villkor på kurser som börjar till veckan. Hämtade ut min julklapp på väg hem.
Har dokumenterat utvecklingen av min golvincident förra torsdagen.
Ikväll kämpar jag på med min beställning av pannlappar. Ny design på vissa varv.
Barnafadern kläckte den fiffiga idén att de borde vara röda, vita och blå för att likna tricoloren. Med tanke på vem som ska få dem. Hinner inte det till DKV i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0