Bara trevligheter

fredag 17/1 = veckans bästa dag
 
Satt hela dagen i Nordliga rummet.
Det går inte att fatta hur enkelt det blir att läsa och fundera när jag får sitta med min skrivkollega/kollegor. Idag passade vi på att göra lite justeringar i lokalbokningar.
På eftermiddagen åkte vi till grannstaden norrut.
Yngsta dottern åkte med och vi häsade på i deras nya lägenhet.
Middag på stan och sedan lite handboll hemma hos dom.
Vi sov i ett lånerum som bostadsrättsföreningen har.
Lördag 18/1 tog vi en tur och titade på stan.
Mitt emot kaffestället låg en väskaffär.
Dottern och jag släntrade dit och jag hittade en väska på rea som jag köpte.
Svart med vitt lock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0