Upp i svinottan - utan frukost

lördag 29/2 = första stoppet på vägen hem
 
Planet skulle gå tidigt, så jag fick ställa väckaren, trots att det var lördag.
Inte hann jag få någon frukost heller, eftersom resaturangen inte öppnade förrän 7.30 på lördgar.
När jag landade i Stockholm snöade det för fullt.
Sonen hämtade mig med bil på Bromma. Tacksamt.
De var i värsta flyttagen i sin egen lägenhet.
Brodern till Y, skulle flytta alla sina saker till södra Sverige, och Y&J hämta alla sina saker från ett förråd på andra sidan stan. Typ.
Jag hjälpte bara till med att diska en del porslin och damsuga lite.
Sedan gick vi på en prommenad till Rinkeby.
Skönt med friskluft.
På kvällen kom sonens svärmor (tillbaka) och vi åt middag tillsammans.
Pulled lamb blev det. efter middagen spelade vi Forbidden dessert och klarade oss undan sandstormarna, dvs. vi besegrade spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0