Snabbmat

torsdag 13/2 = bara degning
 
Idag fanns det inga rester att ta till och vi kände verkligen inte för att laga mat.
Jag slog till på hemgjord pizza.
Eftersom jag har färdiga bitar sesamfröbröd i frysen, så går det snabbt att lägga på fyllning och grädda. Barnafadern snodde ihop lite olika småsaker som sin middag.
Tittar på SVT's serie Kalifat, som delvis handlar om radikalisering.
Formen är en sorts deckare där en del av fokus ligger på att förhindra ett terrorattentat.
Vad är väl en bal på slottet? I morgon är det dags för en reguljär, ljuvlig dag. DKV med min flitiga kritiska vän. Jag har kånkat med mig hem allt material för att slippa tappa tid på att gå förbi jobbet först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0