Nyklippt och svettig

tisdag 25/2 = gymmet
 
Startade morgonen tidigt med att klippa mig.
Min frisör genomgår behandling för bröstcancer och ringde igår kväll för att fråga om jag kunde komma 7.30. Klart jag kunde.
Idag lyckades jag göra klart det andra av mina två eländesärenden.
Otroligt omständigt, eftersom alla meriter var mycket gamla.
#2 och #5 hade varit och klättrat och åkte med mig hem.
Semlor var beställt av dem, och de fixade allt.
Själv åt jag soygurt.
Efter kaffe och Mario Kart bytte Barnafadern och jag om för att gå till gymmet.
Körde lite 400-m intervaller.
Bålsäkring och stretch efteråt.
Nu har det kommit ett brev från min hälsocentral.
"Saltvärdena är bra och blodtrycket också"
Thats it!
Nu väntar det gruvsamma: att packa. Insåg att jag faktiskt ska vara borta 6 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0