[DKV] - men inte som vanligt

torsdag 27/2 = bra dag
 
Vi kom igång rätt bra och jobbar lite på var sitt håll, men avbryter oss för diskussion med ojämna mellanrum.
Lunchträff med min gamla kollega/handledare, som var ofin nog att flytta för 10 år sedan. Varför ska flera av de jag jobbar bra med dra iväg?
Vi försöker överblicka vad vi gjort och reviderar den plan vi hade sedan tidigare.
Vad har vi egentligen lovat?
Tja, mindre än den ambition vi har, verkar det som.
Trevlig middag hemma hos kollegan, men nu har jag parkerat i sängen för att läsa lite inför i morgon.
Ok hotell. När jag väl hittade lysknapparna :-(
Nu blir det lite läsning. Men först bollspelet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0