Önskelisterelease

söndag 6/12 = inget är som vanligt
 
Av olika skäl hade vi i år skjutit på önskelistereleasen till andra advent.
Efter frukost satte vi i ordning snickarboden, för tt kunna slipa och behandla våra ekbord.
Yngsta dottern hade kollat att de kunde komma ut och behandla sin TV-bänk, så det passade bra.
Nu blev det inte av just idag, men bra att allt är i ordning.
Klockan 12 hade zoommöte. Vi drack glögg och gick familjen runt för att höra vad de olika hushållen önskar sig. Vi fick mail om Secret Santa i går.
Efter den trevliga sessionen satte jag igång med att göra bottnar till Tropis aromis.
Kom i håg från förra året att den nya långpannan är för stor, så jag tog den gamla i år.
Gräddningen bättre också.
Däremot tabbade jag mig (igen!) och skar fel.
Nåja, det får väl gå. Ätbar är den nog.
Mamma är kvar på sjukhuset.
Enigt sköterskorna så följer hon det vanliga förloppet när det gäller revbensfrakturer.
Det gör ont när man andas, då blir det ytlig andning och dålig syresättning.
Själv tycker hon att det är ok, men hon blir snabbt trött. Får se hur det utvecklas i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0