Städat bort paviljongen

söndag 8/9 = så är det klart
 
Bestämde mig för att försöka skura mattan i paviljongen.
Med åren har den blivit ofräsch, så vi har funderat på att köpa en ny nästa år.
Inget att förlora alltså, så jag satte igång med hett vatten, rotborste och såpa.
Det var rätt tungjobbat och efter halva mattan insåg jag att jag borde ha tagit av mig min ring innan jag började :-(
Men jag tror det blev rätt bra.
Tyvärr hann mattan inte torka i solen, så nu är den inflyttad i garaget ett tag.
#4 och pojkvännen dök upp fram på eftermiddagen och hjälpte oss ta ner taket på paviljongen. Sedan stannade de på middag och satt kvar och pratade över kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0