Förra helgen

lördag 31/8 = i gamla goda vänners lag.
 
Hämtade upp GBG och körde ut på vischan till grisfarmarna.
Hon har en helt makalös trädgård, och ambition.
Odlar allt, och i stora mängder.
Vi gick runt på tomten och jag sörjde så att jag saknar detta driv.
Ett tips som jag ska fundera på:
Underblomman. Helt ljuvlig och tydligen tacksam. Hon har den både i spalje och lite mer vilt. Vi blev bjudna på mycket god mat, och som tillbehör på bordet stod skålar med saker från den egna gåden.
 
Fat med mängder av olika små tomater, morötter, gurka, egna astrar mm.
Till efterrätt fick vi LCHF citronfromage. Vet inte precis vilket recept hon använt, men jag hittade ett som jag nog ska testa.
 
söndag 1/8 = satt en stund på jobbet
 
Barnafadern skulle anläda till biluthyrningen vid 18, så efter att sonen och jag krigat någon timme med Sverker Mattssons söndagX, plockade jag undan lite och åkte in till jobbet för att se till att jag hade läget under kontroll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0