Fånkan lever

onsdag 23/10 = näst sista insatsen
 
Idag hade jag mina två avslutande gruppsessioner.
Tyvärr kom det få, 15 på det första och 7 på det andra passet.
På eftermiddagen var gruppen bredvid mig 9 deltagare, så vi slog ihop dem.
Kollegan fick gå iväg för att konstruera en tentamen och jag stannade med våra två handledarkollegor.
Mycket trevlig arbetsform, och de studenter som deltar går in för det på ett seriöst sätt.
Årets OoTD-galleri blev:
Ganska varierat, vilket är målet eftersom mina klädval kan vara aningen stereotypa.
Om man jämför med förra året, verkar jag inte köpa särskilt mycket nytt. Man kanske kan se något positivt i det oxå :-)
Snart blir det gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0