Har satt punkt(UM)

fredag 8/3 = [DKV]
 
Huvudvärk hela dagen.
Eller snarare ett stort grått moln av obehag hängande runt huvudet. Som krona på verket  näsblod på förmiddagen. Men ändå hade jag en kanondag!
Idag var vi tre igen. Tyvärr fick den fjärde så många akuta ärenden att planerat deltagande på eftermiddagen fick ställas in.
Många timmar i lugn och ro.
Korrekturändringar i rapporten och en del artikelkontroller/läsande.
Jag kommer ju inte ihåg :-(
Kompanjonen kom förbi och vi fick lite hjälp av mina Vänner med kommentarer kring vårt protokoll. Det verkar vara skapligt allmängiltigt, vilket har varit vår strävan hela tiden. Vi ska byta några ord och ta bort något exempel, men sedan ska vi gå vidare med nästa studie.
Målet var att inte sluta förrän jag kunde sätta punkt. Så blev det utan att det drog ut allt för länge på tiden.
Nästan lika slut som torsdag kväll, så middagen blev utifrån vars och ens behov. Mitt var mycket modest efter en rejäl lunch i Kritiska vänners lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0