Dags att ta tag i andra saker

tisdag 12/3 = planering
 
Idag var det dags att starta upp arbetet med valinformationen.
Hitta lämpliga tider att träffa de olika årskurserna har sina utmaningar.
Helst vill jag ha samma lokal så att inte någon går vilse på väg emellan lokalerna.
Fick flera besök med delegationer som hade lite frågor.
Ett lösningsförslag förbryllade. Kollegan dök upp för att trycka tentor, så jag frågade om tolkninge av instruktionen i uppgiften. Vi tolkade olika, så jag tänkte att det kunde vara kul att göra min lösning. Det är riktigt kul att handköra desa algoritmer.
Här var det djupet-först traversering av en graf som gällde.
I samma veva fick jag en snap från yngsta dottern (fysikern) som satt med Huffmankodning :-)
När jag kom hem dröjde maten en stund så jag skippade träningen idag :-( Fortfarande väldigt trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0